دوره بازارمحور آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

دوره بازارمحور آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

خریداری شده به ارزش 500 هزار تومان

رایگان برای اعضاء ویژه

 

چه طور بدون شرکت در کلاسهای خصوصی , تعمیرات نرم افزاری موبایل را به صورت تخصصی و با کمترین هزینه یاد بگیریم؟!

اگر به دنبال یادگیری یک مهارت کاربردی، به روز و ارزشمند هستید دوره بازار محور آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل دقیقا برای شما طراحی شده است.

 

 

اگر جزء دسته افراد زیر نیستی …!

با هر ذهنیتی در حال خواندن این صفحه هستی اگر جزء یکی از دسته افراد زیر نیستی خیلی وقت ارزشمندت را درگیر نکن چون مطالب آن به دردت نخواهد خورد :

  • اگر جزء کسانی هستی که به تعمیرات موبایل علاقه مندند ولی هنوز نمیدانند چه طور و از کجا باید شروع کنند؟

  • یا اگر میخواهی نرم افزارکار موبایل شوی و هنوز فکر میکنی مثل قدیم باید خودت را درگیر کلاس و مدرک کنی.

  • یا قبلا در جایی آموزش دیدی که نکاتی که باید در بازار بلد باشی را آموزش ندادند و پس از آن نتوانستی وارد بازار کار شوی.

  • یا در بازار مشغول به کار هستی ولی نیاز به یک پشتیبان و مشاور قوی برای کارهای نرم افزاری داری.

نگران نباش اگر جزء یکی از دسته های بالا هستی پیشنهاد میکنیم با دقت تا انتهای این صفحه را بخوانی!

 

جزئیات دوره « آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل »

  • نوع آموزش :دانلودی
  • فرمت آموزش : ویدیویی به صورت جلسات ضبط شده در قالب MP4
  • حجم تقریبی محصول : ۴ گیگابایت (فیلم آموزشی به همراه نرم افزارهای مورد نیاز)
  • مخاطب : افرادی که میخواهند با سرمایه کم و با استفاده از تخصص خود کسب درآمد کنند.
  • تعداد جلسات آموزشی : در مجموع ۳۶ جلسه تا این تاریخ
  • آپدیت های دوره تا این تاریخ :

1- در تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۲ بخش دوم آموزش باکس میراکل اضافه شد.
2- در تاریخ ۱۳۹۸/۴/۳۱ بخش سوم آموزش باکس میراکل (برای گوشیهای شیائومی) اضافه شد.
3- در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۲۴ بخش چهارم آموزش باکس میراکل اضافه شد.
4- در تاریخ ۱۳۹۸/۹/۲۲ آموزش آنلاک قفل FRP (اندروید ۵ تا ۹) آپدیت شد.

به جای مقدمه

در حال حاضر شاهد رشد چشمگیر استفاده از گوشی های هوشمند در کشور هستیم و به دنبال آن رشد روز افزون فروشگاههای موبایل در سراسر کشور باعث شده تا تعمیرات موبایل هم در کنار آن رونق گرفته و تقاضا برای ورود به این حوزه روز به روز بیشتر شود و میتوان گفت سرعت رشد فروشگاههای موبایل نسبت به تعمیرات موبایل بیشتر بوده (البته نه در همه استانها) به همین دلیل هنوز ظرفیت برای ورود به حوزه تعمیرات موبایل در کشور وجود دارد که این می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به ورود در حوزه تعمیرات موبایل باشد.

بدون اغراق حرفه تعمیرات موبایل حرفه ایست که اگر در جامعه امروز کسی بر آن واقعا مسلط باشد کلاس کاری آن کمتر از یک مهندس نیست و مهارتی فوق العاده کاربردیست اما در ابتدا بهتر است دو گرایش سخت افزار و نرم افزار آن را از هم تفکیک کنیم چرا که در اینجا بحث ما مربوط به تعمیرات نرم افزاری است و سر صحبت با آن دسته از دوستانی است که میخواهند نرم افزارکار شوند.

 

 

گذری بر اوضاع بازار تعمیرات موبایل

شاید در جمع مردم این موارد را زیاد شنیده باشید که ” وضع کار خراب است ، دلار گران شده ، تحریم شدیم ” و حرفهایی که برای نا امید کردن یک جوان جویای کار کفایت میکند! در جواب باید گفت بله این حرفها ممکن است درست باشد اما آیا هر کاری را تحت تاثیر قرار میدهد؟ منظور این است که بعضی کسب و کارها وجود دارند که هر چقدر نرخ دلار بالا و پایین رود یا تحریم بشویم یا نشویم تاثیر چندانی بر بازارشان ندارد.

برای مثال وقتی صرفا یک فروشنده موبایل باشید کارتان به شدت تحت تاثیر مواردی که گفته شد قرار میگیرد اما زمانی که یک تعمیرکار موبایل باشید دیگر این حرفها خیلی مهم نیست، مردم وقتی گوشی شان مشکل پیدا میکند سریعا به تعمیرکار مراجعه میکنند چون کاملا به گوشی شان وابسته اند.

 

 

الان که نگاه میکنیم میبینیم از بچه ۵-۶ ساله که یک تبلت دارد گرفته تا افراد سالمندی که همپای این قافله پیش می روند، خواسته یا ناخواسته وابستگی روزافزونی به دیوایس های هوشمند پیدا کرده اند و این موضوع آنقدر واضح و روشن است که نیازی به اثبات ندارد و این یک موقعیت عالی برای شما است تا اگر به تعمیرات موبایل علاقه داربد با یادگیری آن وارد بازار کار شوید.


 

شاید بتوان گفت اصلی ترین دغدغه هر فردی که دوست دارد تعمیرات موبایل یاد بگیرد این است که کدام آموزشگاه بهتر و تخصصی تر این حرفه را آموزش میدهد؟؟

در اینجا به صورت خیلی خلاصه تنها به بیان این موضوع اکتفا میکنیم :

علی رغم آموزشگاههایی که با فعالیت در حوزه آموزش تعمیرات موبایل با اعطای مدرک وگواهی، هزینه های نسبتا بالایی را از هنرجویان دریافت میکنند به یاد داشته باشید که برای فعالیت در بازار کار آنچه که حرف اول و آخر را میزند میزان تسلط شما بر این حرفه است نه صرفا داشتن یک گواهی یا مدرک چرا که اگر هدف کار کردن در بازار باشد تعمیرکاری موفق تر است که مهارت و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و برای مسلط شدن بر کار نمیتوان به یک کلاس آموزشی بسنده کرد بلکه باید بعد از آموزش دیدن با مربی و استادتان در ارتباط باشید تا بتوانید در کار از او مشاوره بگیرید و او نیز سعی کند آموزشهای قبلی خود را بروز کرده تا معلومات شما هم به دنبال آن بروز شود.

متاسفانه هزینه بالای ثبت نام در بعضی از آموزشگاهها به همراه بازدهی ضعیف و عدم پشتیبانی درست از هنرجویان پس از اتمام آموزش باعث شده تا بسیاری از هنرجویان این حرفه بعد از اتمام دوره آموزش برای فعالیت در بازار کار دچار مشکلاتی شوند و یا مثلا با عیب یابی های اشتباه و زحمات بدون نتیجه در کارشان از اینکار دلسرد شوند.

 

به عنوان کسی که سالها پیش دغدغه یادگیری تعمیرات موبایل را داشتم و پا به این حوزه گذاشتم بد نیست داستان ورود من به حرفه تعمیرات را بخوانید… .

وقتی برای قبولی در آزمونهای استخدامی باید ۷ خان رستم را بگذرانی تا استخدام شوی :

چند سال پیش که در ۲ آزمون استخدامی شرکت کردم و بدون اینکه مطالعه خاصی داشته باشم در هیچکدام از آنها قبول نشدم تصمیم گرفتم یک تخصص کاربردی با درآمد خوب را یاد بگیرم و به اصطلاح، خودم برای خودم کار کنم. آن زمان تازه گوشیهای هوشمند وارد بازار شده بود که تصمیم گرفتم تعمیرات موبایل را یاد بگیرم و باورم این بود که برای شروع کار باید حتما مدرک تعمیراتی داشته باشم.

 

پس از اینکه در یکی از کلاس های حضوری آموزش تعمیرات موبایل ثبت نام کردم و با این امید که هم تعمیرات را به طور کامل یاد بگیرم و هم یک مدرک معتبر در این زمینه داشته باشم، خیلی زود فهمیدم که اشتباه بزرگی کرده ام چرا که چیزی که در کلاس به ما آموزش داده میشد با مسائل روز تعمیراتی در بازار زمین تا آسمان فرق داشت.

خلاصه اینکه، بیشتر مباحثی که در کلاس آموزش داده میشد در عمل ناکارآمد و قدیمی بودند. مثلا در زمانی که عیب یابی و تعمیر گوشی های اندرویدی نیاز اول بازار بود در کلاس به ما عیب یابی گوشیهای نوکیا ۱۱۰۰، ۶۶۳۰ و گوشیهایی که دیگر نسلشان منقرض شده بود را آموزش می دادند که اصلا کاربردی نبود و بیشتر به آموزش یکسری کلیات الکترونیک و… بسنده کردند تا جایی که حتی من و دوستم برای امتحان پایان دوره که لازمه دریافت مدرک تعمیرات بود شرکت نکردیم و از خیر مدرک گذشتیم چون میخواستیم در بازار کار کنیم و دنبال آموزش دیدن به سبک دانشگاه و مدرسه نبودیم. (پس اگر واقعا به دنبال یادگیری عملی هستید هیچوقت فریب مدرک و کاغذ را نخورید).

البته در اینجا منظور همه کلاسهای آموزش تعمیرات نیست چرا که کیفیت مباحث آموزشی آموزشگاهها با هم فرق دارد ولی متاسفانه چیزی که به وضوح در بعصی از آموزشگاهها دیده می شود این است که مباحث آموزشی چندان کاربردی و به روز نیستند به همین دلیل است که اکثر هنرجویان دوره های اینجور آموزشگاهها ناراضی اند و نمیتوانند بعد از آموزش در بازار کار کنند چون پس از اینکه هنرجو دوره را تمام میکند علیرغم آپدیت نشدن آموزشها، تقریبا پشتیبانی هم تمام است!.

زمانی که مشغول گذراندن دوره تعمیرات بودم هر روز به مغازه دوستم که تعمیرکار موبایل بود سر میزدم تا از نزدیک کار کردن در بازار، نحوه برخورد با مشتری و … را به صورت تجربی یاد بگیرم کلاس تعمیرات بیشتر برایم جنبه کلی و تئوری داشت نه آن کار عملی که من انتظار داشتم یاد بگیرم با این وجود حتی زمانیکه کنار دوستم که تعمیرکار بود می نشستم او هم حتی بعضی چیزها را به من یاد نمیداد چون شاید فکر میکرد روزی من هم دو قدم آنطرف تر مغازه بزنم و به اصطلاح روی دستش بلند شوم.

 

وقتی باید بهای اصولی آموزش ندیدن را با پرداخت خسارت جبران کرد:

خوشبختانه در یک مغازه موبایل فروشی مشغول به کار شدم و کار تعمیرات نرم افزاری انجام می دادم و چون رشته تحصیلی من کامپیوتر بود تا حدودی میتوانستم کارم را با احتیاط ادامه دهم تا اینکه یک گوشی در حین فلش کردن زیر دستم خاموش شد و مجبور به پرداخت خسارت به مشتری شدم آن موقع بود که فهمیدم اصولی آموزش دیدن در کار چقدر اهمیت دارد و همچنان در فکر اینکه چرا موضوع به این مهمی را در کلاس یکبار هم از آن حرف نزدند.

 

 

از نکات مثبت این کار این بود که به سرمایه خاصی نیاز نداشت و بعد از این که مدتی کار کردم بعضی از همکارانی که موبایل فروش بودند هم گوشی تعمیراتی برایم می آوردند و با قیمت همکاری برایشان تعمیرات نرم افزاری را انجام میدادم و مثلا اگر ۵ تا گوشی در روز تعمیر میکردم نسبت به زمانی که صرف میکردم و درآمدی که به دست می آوردم واقعا خوب بود.

اما بعد از مدتی از آن مغازه بیرون آمدم و چون با همکاران زیادی آشنا شده بودم گوشیهای تعمیراتی که جمع میکردند را برایشان در خانه! تعمیر میکردم.

 

از شاگردی در مغازه تا تدریس در دوره های تخصصی…

تقریبا ۲ سال را به همینصورت با کار کردن در چند مغازه  و تعمیر گوشی همکارانی که فقط فروشنده موبایل بودند گذراندم و در این مدت بارها به مشکلاتی در حین کار برمیخوردم که راهی جز آزمون و خطا کردن روشهای مختلف برای حل آن نداشتم و چه بسا این آزمون و خطا کردن ها بعضی وقتها به قیمت خسارت زدن به گوشی مشتری تمام میشد چرا که بعد از اتمام دوره تعمیرات به معنای واقعی همه چیز تمام شده بود و استادی در کار نبود که بتوانم از او راهنمایی بگیرم .

گویا نیاز به یک استاد که بتواند سوالات و مشکلاتی که در حین کار به آنها برمیخورم را جواب داده و مرا راهنمایی کند مهمتر از هر چیزی بود و من قبل از ثبت نام در کلاس اصلا فکر نمیکردم تا اینقدر این موضوع مهم باشد.

 

با وجود این مشکلات، عشق و علاقه زیاد به تعمیرات نرم افزاری باعث شد بعد از چند سال کار کردن در بازار بتوانم به کمک تعدادی از دوستانم یک آکادمی تعمیرات نرم افزاری تشکیل داده و به صورت تخصصی در گرایش نرم افزار به آموزش این حرفه بپردازم.

مدتی را فقط با برگزاری دوره های حضوری آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل گذراندیم تا اینکه با هدف کمک بیشتر به نرم افزارکاران عزیز وبسایت جی اس ام سافت را راه اندازی کرده و به یاری خدا با برطرف کردن بعضی از نواقص و محدودیتهای کلاسهای حضوری، آموزش از راه دور نرم افزار موبایل را شروع کردیم.

 

تصمیم گرفتیم به جای اینکه هنرجو لازم باشد مدتها وقت و هزینه خود را صرف کلاسهایی بعضا با سرفصلهای قدیمی و نه چندان کارآمد کند یا سعی و خطاهایی که گاها به قیمت خسارت زدن به گوشی مشتری تمام میشود، را انجام دهد در یک دوره ویدیویی که قابلیت آپدیت شدن داشته باشد آنچه که برای نرم افزارکار شدن نیاز دارد را مرحله به مرحله آموزش دهیم.

دوره ای که به تو کمک می کند بتوانی از صفر تعمیرات نرم افزاری موبایل را یاد گرفته و در کمترین زمان ممکن به عنوان یک نرم افزارکار متخصص بر آن مسلط شوی.

 

این دوره به تو کمک میکند تا :

  • در همان خانه یا مغازه تعمیرات نرم افزاری را یاد بگیری بدون اینکه لازم باشد از شهر خودت راهی پایتخت شوی به این امید که آموزشگاهی مناسب و با کیفیت را پیدا کنی.

  • طوری آموزش ببینی که بدون اینکه ترسی از بابت فراموشی مباحث آموزشی داشته باشی هر زمان که نیاز داشتی آموزشها را بازبینی کنی.

  • هنگام نیاز بتوانی بدون هیچ نگرانی، سوالات یا مشکلات احتمالی در کارت را به سرعت و در کمترین زمان ممکن با مربی خودت در میان بگذاری.

  • مباحثی را یاد بگیری که در حال حاضر نیاز بازار است.

  • یک مرجع پشتیبانی قوی داشته باشی تا بتوانی نکات تعمیراتی جدید و روز بازار را با او مطرح کرده و از وی راهنمایی بگیری.

 

قضیه از چه قرار است؟

قضیه این است که شما میتوانید تخصصی را بیاموزید که میزان کاربردی بودن آن برابر است با میزان وابستگی که مردم در حال حاضر نسبت به گوشی هایشان دارند. یک تخصص ارزشمند و کاربردی، که اگر کمی با کامپیوتر آشنایی داشته باشید خیلی زود میتوانید این مهارت را یاد گرفته و وارد بازار کار شوید البته اگر از همان اول درست آموزش ببینید.

در دوره بازار محور آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل به صورت گام به گام به شما یاد خواهیم داد که چه طور میتوانید در عرض یک الی دو هفته، از پایه تعمیرات نرم افزاری موبایل را یاد بگیرید به این شرط که پس از گذراندن این دوره تمرین را فراموش نکرده و حتی در خانه وقت بگذارید و مرحله به مرحله با سرفصلهای این دوره جلو بیایید.

فرصت ناب! :

جالب است بدانید که زیاد هستند مغازه هایی که خودشان تعمیرات انجام نمیدهند یا کسی برای کار تعمیرات در مغازه خودشان ندارند و فقط گوشی مشتری را تحویل گرفته و به تعمیرکار دیگری میدهند و تعمیرکار برایشان با قیمت همکاری گوشی را تعمیر میکند و این هم میتواند یک فرصت عالی برای شما که مایل به یادگیری تعمیرات نرم افزاری هستید، باشد تا بتوانید کارتان را در همین مغازه ها شروع کنید.

 

لطفا این تفکر اشتباه را از سرتان بیرون کنید…

عموم افراد بر این باورند که برای یادگیری تعمیرات موبایل باید حتما کار با دستگاهها و تجهیزات مختلف را آموزش ببینند اما این مورد برای کسی که میخواهد یک نرم افزار کار موبایل شود فرق میکند چرا که ابزار اصلی برای یک نرم افزارکار فقط یک سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ است و با همین یک ابزار میتواند کار خود را انجام دهد در ادامه در مورد اینکه چه طور حتی در خانه بتوانید تعمیرات نرم افزاری موبایل را انجام دهید بیشتر خواهیم پرداخت.

وقتی یک نرم افزار کار موبایل شوید چه کارهایی میتوانید انجام دهید؟

بهتر است بگوییم یک نرم افزارکار موبایل چه مشکلاتی را میتواند حل کند :

  • هنگ کردن گوشی
  • فراموشی رمز عبور زمانیکه اطلاعات مهمی روی موبایل داشته باشیم!
  • متوقف شدن پی در پی برنامه های گوشی
  • ریست شدن ناگهانی گوشی
  • فعال نشدن وایفای یا بلوتوث
  • قفل شدن گوشی روی اکانت جیمیل
  • ریکاوری کردن اطلاعات حذف شده گوشی
  • و … .

از جمله مسائلی است که راه حل آن را یک نرم افزارکار موبایل میداند.

پس ارزشش را دارد که یکی دو هفته زمان برای یادگیری این مهارت بگذاریم. این شد گوشه ای از اهمیت یادگیری تعمیرات نرم افزاری.

 

دلیل که شما باید « تعمیرات نرم افزاری موبایل » را یاد بگیرید:

 

کسب درآمد بیشتر

شما میتوانید بعد از یادگیری این حرفه به راحتی در کنار هر شغلی که دارید از مهارتتان کسب درآمد کنید و یا اگر مشغول به کاری هستید که نمیخواهید آن را رها کنید میتوانید این حرفه را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید مثلا اگر صرفا به کار فروش موبایل مشغول هستید میتوانید تعمیرات نرم افزاری هم در کنار آن انجام دهید.

 

صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه

اگر حتی هدف شما از فراگیری این تخصص کسب درآمد نباشد با یادگیری تعمیرات نرم افزاری تقریبا دیگر نیازی ندارید تا برای حل مشکل نرم افزاری گوشی خود به تعمیرکار مراجعه کنید و میتوانید موبایلتان را از نظر نرم افزاری عیب یابی و عیب آن را برطرف کنید.

 

 

حفظ حریم خصوصی

چنانچه روی اطلاعات شخصی گوشیتان حساس هستید و همیشه زمانی که موبایل خود را برای تعمیر پیش تعمیرکار می برید این استرس را دارید که اطلاعات خصوصیتان در دسترس فرد دیگری قرار گیرد پس باید تعمیرات نرم افزاری را بلد باشید تا حداقل برای مشکل نرم افزاری گوشی خودتان نیازی به مراجعه به فرد دیگری نداشته باشید.

 

 

کمک به دیگرانکمک به دیگران در هر شرایطی

زمانی که نرم افزارکار شدید و این موضوع برای اطرافیان، دوستان و آشنایان تان ثابت شود خواهید دید بسیاری از مواقع همین افراد برای حل مشکلات نرم افزاریشان به سمت شما خواهند آمد و یعنی این تخصص شما در زندگی امروزی واقعا کاربردی است.

 

 

 

چرا دوره « آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل » ساخته شد؟

به صورت خاص هدف از ساخت دوره « آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل » این بوده که علاقه مندان به این حوزه با صرف هزینه ای به مراتب پایین تر از کلاسهای حضوری و با توجه به اینکه مباحث موجود در تعمیرات نرم افزاری موبایل فرّار هستند ، بتوانند به صورت بازار محور آموزش ببینند و فیلم جلسات آموزشی را بارها مرور و تمرین کرده و به خاطر بسپارند و با پشتیبانی از هنرجویان بعد از اتمام دوره زمینه ای فراهم کنیم تا بدون هیچ ترسی در بازار مشغول به کار شوند و سعی شده آنچه که در بازار یک نرم افزارکار باید بلد باشد به اضافه تجربه شخصی خود  در این چند سال را به هنرجویان آموزش دهیم.

 

 

و اما یک قضیه از همه مهمتر…

اکثر علاقه مندان به یادگیری تعمیرات موبایل فکر میکنند بعد از گذراندن یک کلاس یا دوره آموزشی، استاد اینکار میشوند و میتوانند سریعا یک مغازه برای خود باز کنند و تعمیرات انجام دهند اما غافل از اینکه اصل قضیه بعد از آموزش است یعنی زمانی که هنرجو وارد بازار کار میشود ولی با دیوایسهایی مواجه میشود که تعمیر آن را بلد نیست یا آموزش ندیده به همین دلیل مجددا تاکید میکنیم پشتیبانی درست و به موقع بعد از آموزش بسیار مهم است به همین دلیل ما تمام زمینه های لازم برای اینکار را برای هنرجو فراهم کرده ایم تا به راحتی مسائل فنی در کار خود را با ما مطرح کرده و راه حل آن را سریعا دریافت کند.

به جرات میتوان گفت اگر به صورت ناقص آموزش ببینی اما بعد از آموزش مرجعی را به عنوان پشتیبان داشته باشی تا بتوانی مشکلات و سوالات خود را با آن در میان بگذاری بهتر است از اینکه کامل آموزش ببینی اما بعد از مشغول به کار شدن نتوانی از مرجع آموزشی خود کمک بگیری چرا که در ابتدای شروع به کار احتمال اینکه به مسئله ای برخورد کنی که نتوانی آن را عیب یابی و برطرف کنی بسیار بالاست به همین علت از همان اوایل شروع به کار هر هنرجویی نیاز به پشتیبانی را در خود احساس میکند.

 

 


 

خبر خوب اینکه :

برخلاف سخت افزار چون نرم افزار نیاز به ابزار تعمیراتی خاصی ندارد و عمده کار با سیستم کامپیوترتان انجام میشود میتوان به راحتی آن را به صورت غیر حضوری  آموزش دید.

امروزه با گسترش اینترنت در زندگی روزمره شاهدیم :

یک هنرجوی طراحی در همان خانه خود با آموزش از راه دور تبدیل به یک طراح خوب میشود.

یک علاقه مند به برنامه نویسی، از طریق آموزش غیرحضوری در منزل برنامه نویسی یاد میگیرد.

یک علاقه مند به گرافیک …

و بسیاری از مهارتهایی که با گسترش اینترنت یادگیری آن به اندازه ای راحت شده که میتوان در خانه آنها را آموزش دید.


آیا بدون شرکت در کلاسهای خصوصی و صرف هزینه های بالا، میتوان یک نرم افزارکار حرفه ای شد؟

همانطور که قبلا اشاره شد آکادمی تعمیرات نرم افزاری جی اس ام سافت هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری دوره های آموزشی نرم افزار را برگزار میکند و با توجه به نظرات کاربران هر ۲ دوره به این نتیجه رسیدیم که دوره غیرحضوری تاثیر بیشتری در پیشرفت کار کاربران داشته است. شاید اگر به دلایل زیر توجه کنیم موضوع برایمان روشن تر شود.

✅ آموزش غیرحضوری به چه نوع آموزشی گفته میشود؟

آموزشی که برای فراگیری آن نیاز نیست کاربر در ساعت خاصی و یا در محل خاصی حضور پیدا کند و میتواند در هر جا و در هر ساعتی که تمایل دارد آموزش ببیند.

 

مزایای آموزش از راه دور

 

✅ ۵ دلیل بازدهی بیشتر دوره غیرحضوری نرم افزار، نسبت به دوره حضوری

۱- کاربر لازم نیست خود را محدود به مکان و زمان خاصی کند و هر جا و هر ساعتی میتواند به فراگیری این مهارت بپردازد.

۲- صرفه جویی در هزینه و زمان :

برخلاف آموزش حضوری، آموزش غیرحضوری نرم افزار هزینه بسیار پایین تری نسبت به آموزش حضوری در بردارد و هزینه های جانبی همچون رفت و آمد – اقامت و … را به همراه ندارد.

۳- ماندگاری بیشتر مطالب آموزشی در ذهن کاربران در دوره غیرحضوری :

اگر فرضا هنرجو بهترین حافظه را هم داشته باشد امکان فراموشی مباحثی که آموزش دیده در آینده بسیار بالاست اما چون آموزش غیر حضوری نرم افزار به صورت فیلم ضبط شده می باشد کاربر هر زمان نیاز داشته باشد میتواند فیلم جلسات را بازبینی کند.

۴- پشتیبانی راحت تر از کاربران دوره غیرحضوری نسبت به حضوری

امکان پاسخگویی و پیگیری نیازهای کاربران دوره غیرحضوری به دلیل اینکه مشخصات و حساب کاربری از پیش تعیین شده ای دارند راحتتر از دوره حضوری است لذا کاربر بعد از شرکت در این دوره تعمیرات نرم افزاری تا یک سال از پشتیبانی رایگان (به روشهای مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد) بهره مند میشود.

۵-امکان اضافه کردن یا آپدیت جلسات آموزشی در دوره غیر حضوری :

در  دوره حضوری تقریبا بعد از اتمام دوره همه چیز تمام میشود اما در دوره غیر حضوری میتوان جلسات آموزشی را به راحتی اضافه و یا آپدیت کرد و کاربر میتواند با مراجعه به حساب کاربری خود آموزشهای اضافه یا آپدیت شده را دانلود کند.


آنچه که برای تبدیل شدن به یک نرم افزار کار موبایل قرار است در این دوره یاد بگیرید:

 

سرفصل های دوره « آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل»

 

 

* بخش اول: معرفی و تشریح پیش نیازهای تعمیرات نرم افزاری (سطح مبتدی)

  •  مفاهیم و اصطلاحات کاربردی و مهم در تعمیرات نرم افزاری
  • عیب یابی نرم افزاری و اینکه چگونه میتوان عیب نرم افزاری را از سخت افزاری تشخیص داد
  • تشریح رام های رسمی و کاستوم

* بخش دوم: بررسی حالتهای مختلف تعمیر گوشیهای هوشمند از نظر نرم افزاری با به کارگیری اصول تشریح شده در بخش اول (سطح متوسط)

  • ریکاوری مود رسمی و کاستوم و نحوه فرمت کردن گوشی از طریق آن
  • بکاپ گیری کامل از اطلاعات گوشی و بازنشانی آن (اندروید و ios)
  • فلش رام گوشیهای سامسونگ
  •  فلش رام گوشیهای سونی
  •  فلش رام گوشیهای الجی
  •  فلش رام گوشیهای هواوی
  •  روش صحیح فلش رام گوشیهای HTC
  • آپدیت و ریستور دیوایس های اپل
  •  فلش تبلت های چینی و روش پیدا کردن رامهای کمیاب این نوع دیوایسها
  • آموزش دانلود رایگان رام های اندروید و ios
  • فارسی سازی دیوایس های اندرویدی

* بخش سوم: ورود به مباحث پیشرفته جهت افرادی که تمایل دارند به صورت حرفه ای کار کنند (سطح پیشرفته)

  •  تشریح یک نرم افزار نسبتا جامع در حوزه تعمیرات نرم افزاری
  •  بازکردن قفل صفحه بدون پاک شدن اطلاعات در سیستم عامل اندروید
  •  آموزش تخصصی ریکاوری کامل اطلاعات گوشی
  • آشنایی با باکس های تعمیراتی و راهنمایی در زمینه خرید آنها
  •  آموزش جامع کار با کرک باکس Z3X (بدون نیاز به خرید باکس) شامل :

  •  معرفی و تشریح کاربردهای باکس Z3X و اکتیوهای مختلف آن
  •  تشریح بخش سخت افزاری و نرم افزاری باکس
  •  آموزش فلش کردن با استفاده از باکس
  •  آموزش رفع خطای باینری در هنگام فلش
  •  تشریح ورژنهای مختلف باینری و نکات مهم در فلش گوشیهای جدید اندروید
  •  نکات مهم در ترمیم سریال و شبکه گوشیهای سامسونگ
  •  تشریح فایلهای EFS , Cert , QCN و آموزش نحوه بکاپ گیری و ریستور آنها
  • آموزش نحوه ترمیم سریال و شبکه گوشیهای سامسونگ
  •  شرح کدهای ویژه مرتبط با عیب یابی شبکه
  •  آموزش رایت سریال دلخواه روی دیوایسهای سامسونگ
  •  روش حل خطاهای رایج هنگام ترمیم سریال و شبکه
  •  آموزش ریست قفل FRP
  •  آموزش آنلاک قفل امنیتی (اثر انگشت ، پسورد ، الگو) بدون پاک شدن اطلاعات
  •  آموزش حذف قفل صفحه گوشی های سامسونگ در حالت FRP ON (بدون پاک شدن اطلاعات)
  •  آموزش ترمیم سریال دیوایسهای با چیپست مدیاتک (بدون باکس)
  • آموزش آنلاک قفل FRP در اندروید ۶ دستگاههای سامسونگ با استفاده از موتور جستجوگر Bing
  •  آموزش آنلاک قفل FRP در اندروید ۷ و ۷٫۱ سامسونگ با ۲ متد مختلف
  •  آموزش آنلاک قفل FRP در اندروید ۸ و ۸٫۱ دستگاههای سامسونگ
  •  آموزش باکس میراکل (برای دستگاههای اندوریدی و غیر اندرویدی مثل گوشیهای صفحه کلیدی) شامل :

  • آموزش رید اینفو گرفتن از دستگاه
  • آموزش بکاپ گیری از رام
  • آموزش فلش زدن دستگاههای MTK به صورت سفارشی
  • نحوه ترمیم سریال دستگاههای دارنده چیپست مدیاتک (در ۲ حالت خاموش و روشن)
  • نحوه فرمت کامل دستگاههای MTK
  • تشریح روش آنلاک FRP دستگاههای مدیاتک
  • ترمیم سریال دستگاههای MTK
  • آموزش خواندن قفل صفحه و آنلاک آن بدون پاک شدن اطلاعات
  •  آموزش استفاده از حالت EDL Mode جهت سرویس دهی گوشیهای دارای چیپست کوالکام 
  •  آموزش فلش، آنلاک و ترمیم سریال دستگاههای شیائومی در حالت EDL 
  •  آموزش ساخت کابل EDL 
  •  آموزش پیدا کردن و نحوه استفاده از تست پوینت 
  • مروری بر نحوه سرویس دهی گوشبهای الجی (فلش، آنلاک قفل صفحه، FRP و… ) 
  • تشریح نحوه سرویس دهی گوشی های اندرویدی در حالت ADB و Fastboot 
  • نحوه فارسی سازی و فعالسازی زبانهای مخفی گوشی 
  • روش شناسایی خطای DRK و آموزش رفع آن 
  • آموزش نحوه عیب یابی هارد دستگاههای سامسونگ (نرم افزار – سخت افزار) با استفاده از باکس میراکل 
  • آموزش فلش دستگاههای سامسونگ با استفاده از باکس میراکل 
  • آموزش جامع روت دستگاههای اندرویدی (اندروید ۵ تا ۱۰)

مباحث آموزشی این دوره از صفر (برای کاربرانی که آشناییتی با تعمیرات نرم افزاری ندارند) شروع شده و تا سطوح پیشرفته را شامل میشود و جهت سهولت در یادگیری، آموزش ها به صورت ویدیویی روی گوشی های مختلف تست می شود.

(هزینه دوره : ۴۹۸۰۰۰ تومان)

رایگان برای اعضاء ویژه سایت

جهت مشاهده لینک دانلود عضو ویژه وبسایت شوید.

در صورتی که اشتراک ویژه خریداری کرده اید مشخصات اکانت خود را وارد نمایید !

 

 

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Short Url Post
0